آموزش کسب کار اینترنتی

بایگانی

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

آموزش ویدئوکامل وبسایت نئوباکس (کسب درآمد تضمینی از اینترنت)



مراحل ثبت نام در سایت Neobux

 

تمامی مراحل در ویدیو در سایت قرار داده شده با توضیح کامل لطفا با دقت ببینید


آدرس ثبت نام در سایت

yon.ir/neobux1


دانلود ویدیو آموزش


Download

بدست آوردن بیت کوین رایگان

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۲۱ ب.ظ

بدست آوردن بیت کوین رایگان


سلام دوستان

قبل از هرچیزی ازتون میخوام فقط 3 دقیقه برای خوندن مطالب این کانال وقت بذارید...

بیت کوین یک ارز دیجیتاله و الان قیمت هر بیت کوین 9522 دلار هست 💰

کار شما استخراج بیت کوین هست. در منزل و با سیستم خودتون ...
یا اصطلاحا ماین کردن بیت کوین

همه ارزهای دیجیتال ماین میشن و قابلیت استخراج دارند .

ما با کمک یک افزونه و با سیستم خودمون بیت کوین ماین میکنیم ...  
این افزونه وابسته به یک شرکت هست که امکان استخراج بیت کوین با سیستم های عادی رو فراهم میکنه.

هر چقدر CPU شما قویتر باشه ، سرعت استخراج بیشتره و درآمد شما هم بیشتر ...
پیشنهاد استفاده از سیستم های با CPU های چند هسته ای هست.

ضمنا استخراج بیت کوین کاملا قانونی هست و از یه جهاتی به اقتصاد کشور هم کمک میکنه.

مراحل نصب افزونه


توضیح بخش های مختلف صفحه استخراج



ورود به پنل و ذخیره فعالیت ها و بیت کوین ها




ورود به پنل و ذخیره فعالیت ها و بیت کوین ها



دوستان دقت کنید طبق تصویر برای استخراج، این صفحه باید روی مرورگرتون باز باشه و بدون دخالت شما استخراج انجام میشه و شما میتونید ساعت ها سیستم تون رو روشن بگذارید و به کارهای دیگه تون بپردازید.



لینک ثبت نام    yon.ir/Bitmine


درآمد شما : 💰💰💰

اگر 60 ساعت در هفته صفحه باز باشه,
میتونید در هفته 45 دلار و بیشتر هم کسب کنید ، یعنی چیزی حدود 300 هزار تومان در هفته !!!

البته میتونید با فعالیت بیشتر طی چند ماه حدود یک بیت کوین درآمد داشته باشید یعنی حدود 8000 دلار !!!


نکات :

1- افزونه برای نصب روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم موجوده اما پیشنهاد ما استفاده از فایرفاکس هست. چون سرعت استخراج در فایرفاکس دو برابر بیشتر از کروم هست.

2- رقم بیت کوین استخراج شده هر 10دقیقه یکبار آپدیت میشه.

3- حتما قبل از شروع کار به پنل لاگین بشید ، تا اگر مشکلی پیش اومد یا صفحه افزونه رو بستید، رقم بیت کوین ذخیره شده باشه.

4- بهتره هر چند ساعت یکبار به سیستم تون استراحت بدید.



لینک ثبت نام    yon.ir/Bitmine


فیلم آموزش هم میزارم که با دقت ببینید


Download


برای دیدن اطلاعات کامل به کانال زیر بروید

https://t.me/Bitcoinsmine

آموزش ساخت اکانت کیف پول مجازی Coin Pot

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۴۹ ب.ظ

آموزش ساخت اکانت کیف پول مجازی Coin Pot

آموزش ساخت اکانت کیف پول مجازی Coin Pot

برای افتتاح حساب در کیف پول مجازی Coin Pot بعد از ورود از این طریق ، با صفحه بالا روبرو خواهید شد . با کلیک روی رجیستر باید مشخصات خودتون رو وارد کنید . نکته مهمی که نباید فراموش کنید اینکه حتما ایمیلی که در بلاک چین وارد کرده اید را در اینجا هم وارد کنید . این ایمیل رو در سایتهایی که معرفی خواهم کرد هم باید وارد کنید که ارتباط بلاک چین و سایتهای معرفی شده با کیف پول مجازی Coin Pot  برقرار باشد . ولی پسورد رو هر چیزی که مایل باشید و باید 8 رقمی باشه می تونید وارد کنید.

دلیل معرفی کیف پول مجازی Coin Pot 

از چندی پیش اکثریت سایتهایی که امکان کسب بیت کوین رایگان را فراهم آورده اند و تعدادی از آنها را در سایت اصلی نئوترید معرفی کرده ام ; و موارد مهم و معتبری رو هم در ادامه در مجله نئوترید بهشون خواهم پرداخت ، واریز درآمد حاصله را از طریق کیف پول مجازی Coin Pot انجام می دهند و به همین خاطر افتتاح این کیف پول مجازی لازم و مورد نیاز می باشد.

کیف پول مجازی Coin Pot از سه نوع ارز دیجیتال بیت کوین, داژ کوین و لایت کوین  پشتیبانی می کند که امکان تبدیل این ارزهای دیجیتال را به نوع دیگر آن بدون هیچ گونه کارمزدی فراهم آورده است . یعنی شما وقتی در سایتی کار کردید که پرداختی اون به لایت کوین است و مقادیری را که بدست آوردید به کیف پول مجازی Coin Pot منتقل شد ، براحتی خواهید توانست لایت کوین یا داژ کوین خودتون رو در این سایت به بیت کوین تبدیل کنید بدون پرداخت هیچ گونه کارمزد و هزینه .

استخراج ارزهای دیجیتال در کیف پول مجازی Coin Pot 

آموزش ساخت اکانت کیف پول مجازی Coin Pot

استخراج ارزهای دیجیتال در کیف پول مجازی Coin Pot

امکان دیگری که کیف پول مجازی Coin Pot فرآهم آورده است ، استخراج بیت کوین, داژ کوین و لایت کوین است . همانطور که تصویر بالا مشاهده می کنید ، می توانید با انتخاب کوین مورد نظرتون ، وارد صفحه ماین یا استخراج رایگان شوید .

در صفحه مربوطه مطابق با تصویر ذیل انتخاب کنید که cpu سیستم شما تا چه اندازه قدرت دارد . در فیلد روبرویی اون تعیین می کنید که از 10% تا 80% چه درصدی از قدرت cpu کامپیوترتون رو برای استخراج رایگان تخصیص می دهید. 

برای استفاده از این امکان به خاطر داشته باشید قبل از شروع استخراج ، حتما آنتی ویروس سیستمتون رو غیرفعال کنید چون با فعال بودن آنتی ویروس عملیات استخراج شروع نخواهد شد.

 برداشت موجودی در کیف پول مجازی Coin Pot

بعد از اینکه موجودی شما به حداقل مشخص شده رسید می تونید اون رو به حساب بلاک چین خودتون منتقل کنید. همچنین این امکان رو دارید که ارزهای دیجیتالی که کسب کردید رو به نوع دیگر تبدیل کنید. یعنی مثلا لایت کوین رو به بیت کوین و غیره.

برای برداشت موجودی و انتقال اون به بلاک چین مطابق تصویر ذیل روی ارز دیجیتالی که قصد انتقال اون رو دارید باید کلیک کنید تا منوی بازشونده اون باز بشه و عملیات لازم رو انجام دهید.

تبدیل و برداشت موجودی در کیف پول مجازی Coin Pot

مطابق تصویر فوق برای برداشت موجودی و انتقال اون به بلاک چین باید روی گزینه شماره 1 مشخص شده روی تصویر کلیک کنید.توجه داشته باشید برای انتقال و یا برداشت موجودی باید حداقل های لازم رو در موجودی خودتون داشته باشید. 

انتقال موجودی در کیف پول مجازی Coin Pot

برای انتقال بیت کوین حداقل مورد نیاز0.0001 می باشد که معادل 10 هزار ساتوشی است که برای انتقال این مقدار تا 50 هزار ساتوشی 10% کمیسیون کسر می شود ولی بالاتر از 50 هزار ساتوشی یعنی   0.0005 btc کارمزدی کسر نمی شود.

برای انتقال لایت کوین : مینیمم برداشت  btc 0.002 یعنی 200 هزار لاتوشی(واحد کوچک لایت کوین) است .هزینه انتقال این ارز دیجیتال رایگان می باشد.

برای انتقال دوژ کوین: حداقل مورد نیاز  50 داگ کوین می باشد که هزینه انتقال آن رایگان است.

بعد از انتقال به صفحه بعدی برای برداشت موجودی ، باید مقداری رو که قصد انتقال اون رو دارید وارد کنید و در نهایت با تکمیل کد انسان شناسی ، روی Withdrawa کلیک نمائید. انتقال در مدت زمان 48 ساعت انجام خواهد شد.

برای انتقال هم بر روی شماره 2 مشخص شده روی تصویر بالا کلیک کنید تا به صفحه تبدیل منتقل بشید و در صفحه باز شده مشخص می کنید که چه ارزی رو قصد دارید به ارز دیگر تبدیل کنید و مقدار اون رو مشخص می کنید و بعد از وارد کردن پسورد و کلیک روی convert عملیات تبدیل بصورت آنی و بدون هیچ گونه کارمزدی انجام می شود.


https://coinpot.co

بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۷ ب.ظ

معرفی بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان

در ادامه به معرفی معتبرترین و بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان می پردازم که هر یک به لحاظ کارکردی تقریبا مشابه هم هستند .تنها تفاوت در نوع ارز دیجیتالی پشتیبانی شده و همچنین کیف پول مجازی که استفاده می کنند است که به این موارد اشاره خواهد شد.

1- قدیمی ترین و معتبرترین و پرطرفدارترین سایت از جمله سایتهای کسب بیت کوین رایگان ، بدون شک سایت فری بیتکو است .


برای عضویت بر روی بنر کلیک کنید


معرفی بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان

بعد از عضویت در این سایت و ورود به محیط کاربری اون مطابق تصویر ذیل با تیک زدن گزینه انسان شناسی و تایید اون در قسمت پائین دست اون باید روی roll کلیک کنید تا بسته به شانستون مقداری ساتوشی رایگان بدست بیاورید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ازقام مشخص شده ، رقم های شانس شما هستند که قابل دریافت می باشند و در هر رول امکان بدست آوردن هر کدام از انها وجود دارد که رابطه مستقیمی با قیمت بیت کوین خواهد داشت. هر زمان که قیمت بیت کوین پائین باشد شانس دریافت ارقام بالا را خواهید داشت و بالعکس.

دقت داشته باشید درآمد شما در این سایت به حساب بلاک چین شما واریز خواهد شد و بخاطر همین باید شماره بیت کوین خودتون که در بلاک چین باز کرده اید را با مراجعه به بخش پروفایل و در قسمت WITHDRAWAL ADDRESS وارد نمائید .

برای دریافت درآمدتون به صورت اتوماتیک لازم است روی گزینه WITHDRAWAL کلیک کنید و تیک گزینه auto رو بزنید تا درآمدتون هر یکشنبه به حساب بلاک چینی که معرفی کرده اید واریز گردد.

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید و با ویدیو پیش بروید

https://freebitco.in/?r=13997889

دریافت
حجم: 6.62 مگابایت

استخراج بیت کوین با سایت bitfun

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۱ ب.ظ

استخراج بیت کوین با سایت bitfun

نحوه کار در سایت bitfun  مشابه freebitco است و مطابق شکل ذیل هر پانزده دقیقه میتونید با کلیک روی claim مقادیری ساتوشی رایگان دریافت کنید . برای فعالیت در این سایت نیازمند افتتاح اکانت coinpot هستید و ایمیل های وارد شده باید یکی باشند .

برای ثبت نام در این سایت روی بنر  کلیک کنید

معرفی سایت استخراج رایگان بیت کوین با bitfun

بعد از وارد کردن ایمیل و انتخاب رمز عبور ایمیلی حاوی کد تایید برای شما ارسال خواهد شد.دقت کنید ایمیلی که وارد می کنید همون ایمیلی باشد که زمان ثبت نام در coinpot وارد کردید.ایمیلی دریافت خواهید کرد که باید برای فعال سازی اکانتتون روی لینک موجود در ایمیل کلیک کنید و بعد از اون می تونید در این سایت فعالیت داشته باشید.

سایت moonliteco برای استخراج قطره ای بیت کوین

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۸ ب.ظ

سایت moonliteco برای استخراج قطره ای بیت کوین

moonliteco سایتسوم  moonbit  است که فعالیتش در مورد استخراج رایگان لایت کوین است .مدت سه سال از عمر فعالیتی این سایت می گذرد. عملکرد این سایت نیز دقیقا مشابه با سایت بالایی است . تنها تفاوت بین اینها در ارز دیجیتالی است که استخراج می کنند . برای این سایت نیز لازم است اکانت coinpot داشته باشید .

لازم به ذکر است که حتما قبل از خاموش کردن کامپیوتر موجودی استخراج شده را به مانند سایت بالا از طریق گزینه claim به کیف پول مجازی خودتون منتقل کنید تا مقادیر استخراج شده از بین نرود.


برای ثبت نام روی بنر کلیک کنید


معرفی سایت کسب بیت کوین رایگان bonusbitcoin

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۳۷ ب.ظ

معرفی سایت کسب بیت کوین رایگان bonusbitcoin

2- دومین سایت از رده سایتهای کسب بیت کوین رایگان bonusbitcoin است که نزدیک به دو سال از فعالیت اون می گذره و به لحاظ کارکردی مشابه سایت فری بیتکو است که در آیتم بالا به معرفی اون پرداختم .

در این سایت می تونید هر 15 دقیقه روی claim کلیک کنید و بسته به شانستون ساتوشی دریافت کنید.دقت داشته باشید این سایت با coinpot کار میکنه و باید اکانت در این کیف پول افتتاح کنید که درآمدتون در سایت bonusbitcoin به صورت آنی به coinpot ارسال خواهد شد که خب می تونید از اونجا به بلاک چین خودتون منتقل کنید. فراموش نکنید ایمیل شما در زمان ثبت نام در این سایت و coinpot یکی باشه که امکان انتقال درامد وجود داشته باشه.

پس از اینکه ثبت نام انجام دادید و ایمیلی که برایتان فرستاده شده است را تائید کردید ، وارد سایت شوید و در بین گزینه های صفحه روی fauset کلیک کنید و سپس کمی پائین تر بروید و تیک کپچا را زده و روی claim کلیک کنید که خواهید دید مقداری ساتوشی بهتون خواهد داد و روزانه هم 5% جایزه تعلق میگیره به کسی که هر روز فعال باشد.


برای ثبت نام روی بنر کلیک کنید

معرفی سایت کسب بیت کوین رایگان moonbit

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۷ ب.ظ

معرفی سایت کسب بیت کوین رایگان moonbit

1- اولین سایتی که برای کسب بیت کوین رایگان معرفی میکنم ، سایت قدیمی و معتبر moonbit  هستش که در زمینه استخراج بیت کوین فعالیت میکنه .کافیه وارد سایت بشید و روی گزینه claim کلیک کنید و اجازه بدید با هر دقیقه ای که می گذره به شما ساتوشی دهد.دقت داشته باشید که اگر کامپیوتر شما خاموش شود این روند متوقف می شود و مجددا باید وارد شوید.

لازم هستش مقادیری که استخراج شده را با کلیک روی claim و تکمیل کد انسان شناسی به حساب coinpot خودتون منتقل کنید که بصورت آنی منتقل خواهد شد.پس در زمان ثبت نام در این سایت بخاطر داشته باشید ایمیلی که در coinpot وارد کرده اید را اینجا هم وارد کنید تا همسان سازی بین کیف پول coinpot و این سایت برقرار باشد.

برای ثبت نام روی بنر کلیک کنید