آموزش کسب کار اینترنتی

بایگانی

بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان

| چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۱۷ ب.ظ

معرفی بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان

در ادامه به معرفی معتبرترین و بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان می پردازم که هر یک به لحاظ کارکردی تقریبا مشابه هم هستند .تنها تفاوت در نوع ارز دیجیتالی پشتیبانی شده و همچنین کیف پول مجازی که استفاده می کنند است که به این موارد اشاره خواهد شد.

1- قدیمی ترین و معتبرترین و پرطرفدارترین سایت از جمله سایتهای کسب بیت کوین رایگان ، بدون شک سایت فری بیتکو است .


برای عضویت بر روی بنر کلیک کنید


معرفی بهترین سایتهای کسب بیت کوین رایگان

بعد از عضویت در این سایت و ورود به محیط کاربری اون مطابق تصویر ذیل با تیک زدن گزینه انسان شناسی و تایید اون در قسمت پائین دست اون باید روی roll کلیک کنید تا بسته به شانستون مقداری ساتوشی رایگان بدست بیاورید.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ازقام مشخص شده ، رقم های شانس شما هستند که قابل دریافت می باشند و در هر رول امکان بدست آوردن هر کدام از انها وجود دارد که رابطه مستقیمی با قیمت بیت کوین خواهد داشت. هر زمان که قیمت بیت کوین پائین باشد شانس دریافت ارقام بالا را خواهید داشت و بالعکس.

دقت داشته باشید درآمد شما در این سایت به حساب بلاک چین شما واریز خواهد شد و بخاطر همین باید شماره بیت کوین خودتون که در بلاک چین باز کرده اید را با مراجعه به بخش پروفایل و در قسمت WITHDRAWAL ADDRESS وارد نمائید .

برای دریافت درآمدتون به صورت اتوماتیک لازم است روی گزینه WITHDRAWAL کلیک کنید و تیک گزینه auto رو بزنید تا درآمدتون هر یکشنبه به حساب بلاک چینی که معرفی کرده اید واریز گردد.

برای ثبت نام روی لینک زیر کلیک کنید و با ویدیو پیش بروید

https://freebitco.in/?r=13997889

دریافت
حجم: 6.62 مگابایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی